Εδώ θα βρείτε όλες τις Σελίδες μου πίσω από κάθε εικόνα Δείτε που πάνε και Κλικ στην εικόνα *( Με Προστασία από Ιούς ) *

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Ανεκδοτάρα όποιος το καταλάβει !

Ρωτάει ο ετοιμοθάνατος  Άντρας τη Γυναίκα του ? 
Τώρα που θα πεθάνω θα με απατάς ?
Μα τι λες αγάπη μου εγώ  ?
Και πως θα το ξέρω ?
Να θα βάλουμε όρο !
Κάθε φορά που θα σε απατάω θα κάνεις μια γύρα και όταν θα έρθω κοντά σου θα κάνουμε απολογισμό ! !
Όλα πήγαν σωστά  !
Όταν πέθανε η Αγαπημένη !
Πήγε και τον αναζήτησε ! Αλά πως να τον ζητήσει ?
Λέει λοιπόν στον Άγιο Πέτρο !
Θέλω τον Άντρα μου , με τον οποίον έχουμε σημείο αναγνώρισης  όταν τον απατούσα εγώ .
εκείνος θα έκανε μια γύρα !
Α.Α . Ξέρω το Μήτσο Το Σβούρα Θέλεις  !

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΠΑΝΟ....ωραίος ο Σβουρας...τίμια η κυρία..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή