Εδώ θα βρείτε όλες τις Σελίδες μου πίσω από κάθε εικόνα Δείτε που πάνε και Κλικ στην εικόνα *( Με Προστασία από Ιούς ) *

Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

Όσο και να στολιστείς άμα σου βγει Πανεπιστημιακός {Ανέκδοτο }

Ένας ερευνητής νυχτώνει σε μια ερημική περιοχή !
Βλέπει φως στο βάθος της ερημιάς .
Πηγαίνει και βλέπει μια οικία !
Βγαίνει μια κυρία και τον ρωτάει τι θέλει .
Εκείνος αμήχανος της λέει !
Είμαι  ερευνητής και νύχτωσα εδώ !
Α ! Α ! και έχω να δω άνθρωπο και εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό λέει η κυρία ?
Να καθίσω λίγο να ξεκουραστώ ? ρωτάει ο ερευνητής 
Και βέβαια απαντά η κυρία ! Και θα περάσουμε πολύ καλά !!!!

Να σας κάνω κάτι να Δειπνήσετε ρωτά η κυρία ?
Όχι ευχαριστώ μόνο να ξεκουραστώ θέλω !
Πηγαίνει η κυρία φοράει το ποιο προκλητικό νυχτικό που έχει ,και ξανά ρωτά !
θέλει κάτι ο κύριος ?
Όχι ευχαριστώ εγώ Πανεπιστημιακός ερευνητής και δεν έχω απαιτήσεις !
Και πάνε για Ύπνο ! 
Το πρωί Καθώς βγαίνουν στη βεράντα ! 
Παρατηρεί ο ερευνητής ότι η κυρία έχει Δέκα κότες και πέντε κοκόρια !
Και λέει ο ερευνητής !
Πως γίνετε να έχετε δέκα κότες και πέντε κοκόρια ?
Δε μου Βγαίνει στις εξερευνήσεις μου !
Και η κυρία Απαντά !
Α ! Α ! μη το βλέπετε παράλογο ! Ένας πηδάει οι άλλοι είναι Πανεπιστημιακοί !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου