Εδώ θα βρείτε όλες τις Σελίδες μου πίσω από κάθε εικόνα Δείτε που πάνε και Κλικ στην εικόνα *( Με Προστασία από Ιούς ) *

Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

Συμβουλή Σοβαρή & Τεκμηριωμένη

Καλημέρα τι κάνεις που θα σου πει κάποιος !!
Αν θέλεις να πας στη δουλειά σου , Πες καλά είμαι & Φύγε !! Αν του πεις  Έτσι & Έτσι ή Δεν είμαι Καλά !!
Ξέχνα τη Μέρα σου !!
Πρώτη ερώτηση . Τι Έχεις ??
Ε! Να μωρέ κάτι Ενοχλήσεις !!
Που θα πεις !!!!!!
Και αρχίζουν οι συμβουλές !!!
Το τι πρέπει να κάνεις !!
Το είχε και ένας φίλος του & τον άκουσε και του Πέρασε !
Μη κάνεις αυτό τούτο και τ' άλλο , γιατί ένας συγγενής πέθανε που δεν άκουγε !!
Μη Φέρεις αντίθετη γνώμη σε αυτά που θα πει !!!
Γιατί έχει Συνέχεια !!!
Κόψε τις βλακείες Τσιγάρο -Ποτά -κ.λ.π. !!
Αν πεις πάω τώρα γιατί έχω Δουλειά !!
Σε αποχαιρετά με ένα Εγώ στα είπα Πάντως !!! Άντε τα ΛΕΜΕ !!! Πρόσεξε Όμως !!!
ΟΥΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ  !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου