Εδώ θα βρείτε όλες τις Σελίδες μου πίσω από κάθε εικόνα Δείτε που πάνε και Κλικ στην εικόνα *( Με Προστασία από Ιούς ) *

Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2014

Το Ψέμα η Απιστία και τα Τηλέφωνα ( Ανέκδοτο )

Ο Πουρόγερος Εργοδότης Λέει στη νεαρή Γραμματέα *
Τι θα έλεγες για ένα τριήμερο στη Ρώμη οι δυο μας ?
- Η νεαρή γραμματέα τηλεφωνεί στο Σύζυγο *
Αγάπη μου θα σου λείψω για τρις Μέρες ,
Θα πάω Ρώμη για δουλειά της εταιρίας !!!
- Ο Σύζυγος τηλεφωνεί στην κρυφή Ερωμένη *
Η Γυναίκα μου θα λείπει τρις Μέρες , τι θα έλεγες να τις περάσουμε μαζί ?
- Η Κρυφή ερωμένη , Δασκάλα τηλεφωνεί στο μικρό Μαθητή *
Γιαννάκη δεν θα κάνουμε Μάθημα για τρις μέρες μου έτυχε μια δουλειά !!
- Ο Μικρός Γιαννάκης τηλεφωνεί στον Πουρόγερο Παππού του *
Παππού θα έρθω να μείνω μαζί σου για τρις μέρες δεν έχω μάθημα !
- Πουρόγερος στη νεαρή γραμματέα *
Ακυρώνεται το Ταξίδι μας ************ Αλά κλείσε δυο θέσεις για Ρώμη !!!
Ακολουθούν πολλά τηλέφωνα *****
Και ίσως συνεχίζονται Ακόμα !!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου